Klokkenluidersregeling bij Hedin Mobility Group

Bij Hedin Mobility Group hechten we veel waarde aan transparantie en een hoge bedrijfsethiek. Onze klokkenluidersregeling biedt een platform voor het melden van vermoedelijke misverstanden die van invloed zijn op mensen, onze organisatie, de maatschappij of het milieu. De klokkenluidersregeling vermindert de kans op misverstanden en toont onze toewijding om op een eerlijke manier te werken.

Werknemers en voormalige werknemers van Hedin Automotive spelen een cruciale rol bij het melden van mogelijke misverstanden, of het nu gaat om ethische overtredingen, overtredingen van arbeidswetgeving of belangrijke veiligheidsrisico's. Hoewel bewijs niet vereist is, moeten alle meldingen te goeder trouw worden gedaan.

U kunt uw zorgen anoniem melden via ons meldingskanaal, dat wordt beheerd door een externe provider, WhistleB.

WhistleB waarborgt de anonimiteit van de klokkenluider. De dienst staat los van de IT-omgeving van Hedin Mobility Group. WhistleB traceert geen IP-adressen of andere gegevens waarmee de persoon die een bericht verstuurt kan worden geïdentificeerd. Berichten worden versleuteld en kunnen alleen worden ontsleuteld door aangewezen personen. WhistleB kan geen berichten ontsleutelen en lezen.